torsdag den 26. oktober 2017

Vind: Rimmel Salon Pro neglelak sæt

Vi udlodder 2x sæt med disse 3 lækre forårs farver fra Rimmel. Rimmel har i et stykke tid nu lavet nogle spændende farver sammen med Kate Moss, så jeg forventer faktisk at blive overrasket hver gang de kommer med noget nyt. Jeg er vild med den grå, da den giver et godt modspil til de to mere forårs agtige farver. Jeg har lavet et design, som jeg synes passer rigtigt godt til kombinationen af disse farver og jeg synes at resultatet er ramt rigtigt godt på temaet: forår.
6
Det du skal gøre for at vinde dette sæt er:
1) At lave et design med 3 farver og sende det til os på Konkurrence (uden mellemrum 😉 Husk at billeder altid bliver bedst udenfor i dagslys.
Det behøver ikke, at være et mesterværk for at vinde. Vi vælger 2 som vi synes har valgt nogle lækre forårs farver.
2) Konkurrencen slutter d. 17/4 kl 20.00.
Hvis du har lyst må du gerne dele denne konkurrence på Facebook og Instagram med #Flojgaard_Malek og #VindRimmelMedFM
Denne konkurrence er sponsoreret af Amaze Press, som sender lakkerne ud til vinderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

opgaver til dit bryllup

Mange Nyttige Tips Til At Have Store Bryllupper Hvis du føler dig lidt overvældet bare at tænke på bryllupper, skal du huske, at planlægge e...