torsdag den 26. oktober 2017

Nye Favoritter

Jeg har fået nogle lækre produkter ind af døren de sidste par uger og har allerede fundet nogle nye favoritter. Jeg viste Jer Sally Hansen lakkerne i går, som jeg har nydt at kigge på hele dagen i dag.
1. Batiste laver min yndlings tør-shampoo og jeg er storforbruger og har altid flere forskellige i skabet. Batiste er lige kommet med en ny variant med volumen og en dejlig frisk duft.  Heavenly Volume indeholder 200ml og kan fås til 79,95 i f.eks Matas.
2. Sally Hansen’s nye vinter kollektion er fyldt med lækre farver, men disse 2 var dem der sprang ned i posen af sig selvWinter Sky (den lyse beige/grålige) og Midnight Affair (den mørkeblå) fås til 89,95/stk i Matas og indeholder 14,7 ml neglelak.
3. Rimmel – Love Glitter – er en kollektion med 5 glitter lakker. Denne her hedder All Glitteret Up. I har måske set de negle som alle taler om for tiden, nemlig glas neglene og denne lak giver et rigtigt fint alternativ til det. Find Love Glitter lakkerne i Matas, de koster 49,95/stk og indeholder 8ml.
4. Matas Striber –
Granatæble Håndcreme er noget velduftende stads. Cremen er perfekt til tørre hænder på denne årstid og jeg bruger altid meget creme henover vinteren og så gør det jo ikke noget, at man også dufter dejligt imens. Der er 100ml til 49,95 i og den fås i en 40ml størrelse til 16,95 (3 for 40).
Ekspres Neglelakfjerner i dåse fra Matas er nogle gange lidt fedtet, men denne nyhed, udtørrer ikke huden på mine fingreeller efterlader olie til gene for nye manicurer. Det nye låg er endda børnesikret og der er også en forsejlet “hinde” man skal fjerne før man kan bruge den. Skulle dine fingre blive tørre efter brug, sørg for at bruge en god neglebåndsolie og håndcreme efterfølgende. Den indeholder acetone, glycerin og panthenol, er dog uden parfume. Indeholder 75ml og koster 54,95.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

opgaver til dit bryllup

Mange Nyttige Tips Til At Have Store Bryllupper Hvis du føler dig lidt overvældet bare at tænke på bryllupper, skal du huske, at planlægge e...