torsdag den 26. oktober 2017

Tarte & Kat Von D

Spørg mig lige en gang, hvor lang tid jeg har sukket efter denne øjenskygge pallette! Siden jeg så Bunny/Grav3yardgirl snakke om den på hendes Youtube kanal, og det er laaaang tid siden. Så da Maja fortalte, at hun skulle til USA i sommers, så måtte jeg tigge og bede om, at få hende til at købe den med hjem til mig. Og nu er den her endelig! Jeg må sige, at jeg næsten ikke har turdet, at åbne eller bruge den, i frygt af at den gik i stykker.
Tarte Cosmetics er et amerikansk mærke, som blandt andet kan købes i Sephora. Prisklassen er mellem og denne pallette koster  287,- hvilket ikke er meget for denne lækre pallette, men den ville være dyr at importere.
Palletten hedder Tartelette og består af 12 matte farver og brune, beige og lilla nuancer. Farverne passer fint til lys hud og der er masser af kombinations muligheder. Selve øjenskyggerne er fløjlsbløde og nemme at tone ud. Pigmenteringen er ok, men ikke sindsyg god. Jeg bruger Too Faced – Shadow Insurance under for at få dem til at holde bedre. På mig er der INTET der holder uden en øjenlågs primer.

Disse to skønheder er fra Kat Von D’s makeup mærke. Det er Exorcism og L.U.V og er liquid lipsticks. De tørrer begge op mat og holder sindsygt godt. I får naturligvis swatches længere nede. Jeg startede med at ville købe nogle af hendes fantastisk farvede læbestifte, men læste, at nogle af dem ikke dækkede så godt, så jeg faldt over disse i stedet og fandt nogle farver, som jeg var sikker på, at jeg ville gå med. Selvom blå og grønne farver og ikke mindst sort er mega tillokkende. Det kan være, at jeg bliver modig nok en dag. Disse koster 130 kroner/stk og det er skam ikke nogen skidt pris. De kan også købes i Sephora, men som Tarte Cosmetics, desværre ikke i Danmark. Krydser fingre for, at det sker i fremtiden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

opgaver til dit bryllup

Mange Nyttige Tips Til At Have Store Bryllupper Hvis du føler dig lidt overvældet bare at tænke på bryllupper, skal du huske, at planlægge e...