torsdag den 26. oktober 2017

OGX – Sunkissed Blonde Lemon Highlights

OGX er et amerikansk mærke, som vi endelig har fået til Danmark. Det er før kendt som Organics, så måske du allerede har hørt om det. De har lanceret OGX, som nu er et af de bedst sælgende hårbrands i både USA og England. OGX vælger ingredienser frem for kampagner med modeller og fokuserer på, at få de bedste produkter til brugerne. Alle produkterne er lavet uden brug af sulfater (Sodium Laureth Sulfate og Sodium Laurel Sulfate), fri for parabener og kan bruges på farvet og behandlet hår. Produkterne er lavet uden test på dyr, dvs alle ingredienser heller ikke er testet på dyr.
I Danmark lanceres 5 serier:
  • Biotin & Collagen – til tyndt og fint hår
  • Keratin – til skadet og flyvsk hår
  • Argan Oil of Morocco – til tørt og svækket hår
  • Coconut Milk – til normalt hår
  • Lemon Highlights – til et solkysset look.
Mit hår er som nogle af jer ved ret blondt, så jeg har selvfølgelig prøvet Lemon Highlights. Serien indeholder kamille- og citronekstrakt begge har en naturligt lysnende effekt. Jeg har prøvet shampoo og balsam i 2 uger, og jeg oplever ikke nogen forskel i hvor lyst mit hår er, men jeg kan bestemt mærke at der er mindre krus i mit hår. Udover at mit hår er lyst, er det også krøllet (når jeg ikke glatter det), og det bliver nemt kruset og umedgørligt, men det føles mindre tørt efter jeg har brugt både shampoo og balsam. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

opgaver til dit bryllup

Mange Nyttige Tips Til At Have Store Bryllupper Hvis du føler dig lidt overvældet bare at tænke på bryllupper, skal du huske, at planlægge e...