torsdag den 26. oktober 2017

MAC – Sin

Da jeg var i USA, fik jeg endelig købt mit aller første produkt fra MAC. Deres produkter er væsentlig billigere derovre end i Danmark, så hvis man skal derover og har et utilfredsstillet behov for MAC produkter, så kan man spare lidt penge ved at handle det derovre. 
 
Jeg havde allerede hjemmefra kigget på den læbestift jeg endte med at købe. Det blev selvfølgelig Sin, en flot fløjlsblød dyb og mørk rød læbestift. Den er så elegant og virkelig lækker til et klassisk aften look. For mig er det den perfekte læbestift at have på, når den lille sorte kjole skal luftes. 
Det er meget muligt, at det var min første ting fra MAC, men det var bestemt ikke min sidste. Da jeg var i USA købte jeg også en blush, til at lave contour, jeg valgte en, jeg har fået anbefalet til personer med meget lys hud (som mig selv), Harmony. Det samme gælder som for læbestiften, jeg synes produktet er lækkert, farven er perfekt til min lyse, næsten gennemsigtige hud, og den er nem at lægge på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

opgaver til dit bryllup

Mange Nyttige Tips Til At Have Store Bryllupper Hvis du føler dig lidt overvældet bare at tænke på bryllupper, skal du huske, at planlægge e...